Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето-вакум клапан на бениновата рейка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето-вакум клапан на бениновата рейка

    Проблема е следния при палене на автомобила има продължително въртене със стартера около 6-7 секунди преди да запали това нещо се повтаря секи път при палене независимо колата дали е загряла или студена което ме навежда на следната мисъл.
    Та възможно ли е проблема с трудното палене на бензин да се дължи на вакум клапана на бензиновата рейка които би трябвало да държи някакво налягане в нея за да не връща горивото обратно в резервоара.Много ще съм благодарен ако някои се е сблъсквал с такъв проблем и да сподели как,дали и възможн ли е да е от него.И другото което е подлежи ли на подмяна само този клапан или се сменя цялата рейка или пък може да се отремонтира. благодаря за отзивчивоста предварително и весело посрещане на оставщите празници.
    П.С. Колата е 156 1.8 тлин спарк
    Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+



  • #2
    На теория е възможно, но по мое мнение рядко това е причината.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      При 156 на рейката няма такъв клапан. Клапан има при 145/146 където е Цф1 мотора. Той има и маркуч за връщане на обратното гориво. При 156 възвратен клапан има отзад в бензиновата помпа. Той си е там на кошничката. Но дори и да върне гориво да ти кажа доооста бързо си го качва. Пробвал съм когато чистих инжектори изпразвах цялата рейка с гориво и маркуча и като монтирам всичко после от първия път пали. Много бързио го напомпва горивото.

      По-скоро или помпата си заминава и няма дебит или нещо по запалването имаш кахър.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        При 156 на рейката няма такъв клапан. Клапан има при 145/146 където е Цф1 мотора. Той има и маркуч за връщане на обратното гориво. При 156 възвратен клапан има отзад в бензиновата помпа. Той си е там на кошничката. Но дори и да върне гориво да ти кажа доооста бързо си го качва. Пробвал съм когато чистих инжектори изпразвах цялата рейка с гориво и маркуча и като монтирам всичко после от първия път пали. Много бързио го напомпва горивото.

        По-скоро или помпата си заминава и няма дебит или нещо по запалването имаш кахър.
        Има 156 1.6 със ЦФ1 мотор Иначе за скоростта на подкачване съм съгласен.
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Не мога да видя добре под пластмасовия капак виждам само един редоцил вентил който може би е за обезвъздушаване на системата и ако не е от това което си мисля от каде може да е проблема.А някои ако има снимана такава рейка нека постави някоя снимка да видя какво представлява а мотора е 1.8 16в 144коня.
          Last edited by aleksander nikolaev; d.m.y г., 21:18.
          Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


          Comment


          • #6

            Дали е за обезвъздушаване или мерене на налягане и прочее процедури не знам, но знам че когато смених горната рейка с долната, в долната нямаше капчица гориво, дадох на контакт и като врътнах след секунда запали от раз......не мисля че има нужда от обезвъздушаване.....
            Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:33.
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Това е винтил за мерене на налягане, не е за обезвъздушаване Тя сама си се обезвъздушава като отворят инжекторите Там на този вентил замери налягането. Трябва да е около 3 бара +/- 0,2
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Кофти.Не знам от каде другаде може да идва този проблем.На баща ми трудното палене е точно от този вакум който при мен го няма.Вече си нямам и на идея от каде може да е.Благодаря ня всеки които се отзова ако някои има някаква идея от каде може да е нека сподели сичко е изправно по автомобила и нямам други никакви проблеми с него, единствено това палене и то е откакто съм я закупил и започна да ме дразни доста.
                Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                Comment


                • #9
                  Нали ти казах бе колега. Измери налягането и ще разбереш. Ако то е добре кажи ще те насочим нататък. Първо обаче това трябва да свършиш.

                  Ако не намериш кой да го измери пиши ми на лично ще ти кажа от къде да си купиш бюджетен манометър с маркуч и накрайник точно за вентила на твоята рейка.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 22:06.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от aleksander nikolaev Покажи съобщение
                    Кофти.Не знам от каде другаде може да идва този проблем.
                    Свещи, дюзи, дебитомер, кабели на свещи, кофти връзки в системата от кабели, маси и прочее, темп и други датчици, има доста приятни и не чак толкова причини от който да се получава......като за начало иди някъде да видиш дали има грешки из екуто......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment

                    Working...
                    X